چه اسمی برای غرفه مناسب است؟

چه اسمی برای غرفه مناسب است؟

مطالب مفید

زمانی که شما کسب و کارتان را شروع می کنید. بهتر است غرفه ای برای خود داشته باشید تا بتوانید محصولات خود را معرفی کنید. قبل از راه اندازی غرفه باید به فکر یک اسم مناسب باشید. در این مقاله ما شما را راهنمایی می کنیم تا بیتوانید یک اسم  مناسب و مرتبط با کسب و کارتان انتخاب کنید.


اسم کوتاه انتخاب کنید


نام کوتاه راحت تر در ذهن ثبت می شود و معادل انگلیسی آن نیز به راحتی به دست می آید و همین امر باعث می شود اسم سایت هم آسان و راحت باشد. اسم هایی که بیش از سه بخش دارند کمتر در ذهن باقی می ماند، درصورتی که مجبور به استفاده از اسم های طولانی هستید بهتر است یک بخش از اسم را جوری انتخاب کنید که به راحتی در ذهن بماند تا افراد به راحتی بتوانند به شما دسترسی داشته باشند و یا از کلمات مرتبط با کسب و کارتان استفاده کنید. مثلا غرفه نمایشگاه مشهد با وجود اینکه طولانی است ولی به راحتی در ذهن قرار می گیرد و معادل انگلیسی آن نیز به آسانی پیدا می شود. اسم غرفه بیانگر محتوا و محصولات باشد استفاده از اسم هایی که با محصولات و محتوا ارتباط دارد بسیار به مشتری شما کمک می کند تا در صورت نیاز به راحتی بتواند به شما دسترسی داشته باشد. مثلا اگر در مورد محصولات گیاهی غرفه دارید می توانید نام غرفه را محصولات گیاهی  و ... نام گذاری کنید. انتخاب اسمی که باعث جلب توجه مخاطب شود نیز بسیار جالب است این کار کمک می کند تا کنجکاوی فرد قلقلک شود و در صدد دیدن محصولات شما برآید. اگر نمی توانید اسم غرفه را با توجه به محصولات و محتوا انتخاب کنید بهتر است در قسمتی محصولات خود را معرفی کنید و یا در هدر سایت معرفی کاملی از غرفه قرار دهید. 

قبل از انتخاب اسم به کلمات مشابه توجه کنید 


قبل از انتخاب اسم برای غرفه بهتر است اسم غرفه هایی که در زمینه کاری شما فعالیت می کنند را شناسایی کنید تا اسم شما مشابه آن ها نباشد. مثلا اسم "ریحان" و "ریحون" زیاد برای غرفه های مواد غذایی و رستوران ها انتخاب می شود در صورتی که اسم شما مشابه این کلمات باشد شاید نتواند به خوبی در ذهن قرار گیرد و با اسم های مشابه دیگر اشتباه شود. پس بهتر است در همین ابتدای کار عوض شود. 

از اسم های جامع استفاده کنید


انتخاب اسم جامع باعث می شود تمام محصولات را در بر بگیرد با این اسم مشتری به راحتی می تواند به خواسته خود برسد. اگر اسمی انتخاب کرده اید که تمام محصولاتتان را در بر نمی گیرند بهتر است بیشتر برای انتخاب اسم وقت بگذارید. زیرا این اسم باعث می شود تا مشتری کاملا متوجه کسب و کار شما نشود. 

  اسم قابلیت برند شدن داشته باشد 


اسمی که برای کسب و کارتان انتخاب می کنید باید به گونه ای باشد که در صورتی که کارتان توسعه داشت و خواستید آن را برند کنید به راحتی بتوانید این کار را انجام دهید.


Drop us a Message!

Mohtashami 7, Ahmad Abad St., Mashhad
Phone: 05138443640
Fax: 05138443640
Mobile: 09154554005
Email: info@arkadeco.com
Instagram: instagram.com/arka.deco