حضورر آرکا در ساخت غرفه نمایشگاهی در مشهد

حضورر آرکا در ساخت غرفه نمایشگاهی در مشهد

مطالب مفید

در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با نمایشگاه بین اللملی مشهد آشنا کنیم و از سوابق حضور گروه معماری آرکا در این نمایشگاه مطالبی را عنوان کنیم.

نمایشگاه بین المللی مشهد از پیشروهای برگزاری نمایشگاههای مختلف در کل خاور میانه است. این شرکت در سال ۱۳۷۲ تاسیس شده و در سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسید. شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد با تعهد به خدمت رسانی بهینه در بازارهای داخلی و بین المللی، مجموعه های نمایشگاهی و همایشی خود را در سطح جهانی عرضه کرده و با بهره گیری از تسهیلات فنی پیشرفته و خدمات تخصصی طیف وسیعی از نمایشگاه ها را برگزار می کند.

هدف ایجاد و برگزاری غرفه نمایشگاه در مشهد | نمایشگاه بین المللی مشهد

نمایشگاه بین المللی مشهد از پیشروهای برگزاری نمایشگاههای مختلف در کل خاور میانه است. این شرکت در سال ۱۳۷۲ تاسیس شده و در سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسید. شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد با تعهد به خدمت رسانی بهینه در بازارهای داخلی و بین المللی، مجموعه های نمایشگاهی و همایشی خود را در سطح جهانی عرضه کرده و با بهره گیری از تسهیلات فنی پیشرفته و خدمات تخصصی طیف وسیعی از نمایشگاه ها را برگزار می کند. هدف ایجاد و برگزاری غرفه نمایشگاه در مشهد تسهیل و توسعه صنعت نمایشگاهی کشور و ترویج تبادل و رقابت نمایشگاهی در محدوده این صنعت است. غرفه های نمایشگاهی در مشهد با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و کادر متخصص ارایه خدمات بهینه خود را تضمین می کند. نمایشگاه بین المللی مشهد هر ساله میزبان بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین المللی با مشارکت کنندگانی از بیش از ۲۰ کشور مختلف است. نمایشگاههای بین المللی زیادی هر ساله در مشهد برگزار می شوند که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایشگاه ساختمان  مشهد

 نمایشگاه خودرو و قطعات مشهد

 نمایشگاه لوازم خانگی  مشهد

 نمایشگاه گردشگری  مشهد

نمایشگاه کشاورزی مشهد

 نمایشگاه کامپیوتر مشهد

و...

که هر ساله در مشهد برگزار می شوند از بزرگترین نمایشگاههای کشور هستند.

مساحت نمایشگاه بین المللی مشهد ۶۰۰ هزارمترمربع است که فاز یک آن با دارا بودن فضای نمایشگاهی به وسعت ۲۵۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسیده است. فضای مسقف نمایشگاه به وسعت ۲۰ هزار مترمربع و فضای باز مفید آن ۲۰ هزار مترمربع می باشد. فضای سبز نمایشگاه بین المللی به وسعت ۸۰ هزار مترمربع محیطی دلپذیر و با صفایی را در اختیار استقبال کنندگان و مراجعه کنندگان می گذارد. نمایشگاه بین المللی مشهد سالانه میزبان بیش از ۳ میلیون نفر بازدیدکننده است. نمایشگاه بین المللی مشهد با مدیریت حرفه ای خود توانسته است مکانی چندکاربردی برای برگزاری انواع نمایشگاهها، سمینارها و مراسم مختلف فراهم آورد که با طراحی پیشرفته خود پاسخگوی نیازهای غرفه داران و بازدیدکنندگان می باشد. غرفه های نمایشگاه در مشهد با تجهیزات پیشرفته خود برای برگزاری هر نوع رویدادی و در هر مقیاسی مکانی ایده آل برای برگزاری غرفه ها و مراسمات مختلف است. برای داشتن غرفه نمایشگاه در مشهد و غرفه سازی در نمایشگاه مشهد باید مجوز رسمی از سوی نمایشگاه مشهد صادر شود.

غرفه نمایشگاه در مشهد | گروه معماری آرکا

شرکت غرفه سازی آرکا

با انتخابی دقیق و حرفه‌ای در میان شرکت های غرفه سازی برای خودتان می‌توانید حضوری با‌شکوه در نمایشگاه های داخلی و یا نمایشگاه بین المللی داشته باشید. داشتن غرفه ای خلاق ، دارای ظرافت و زیبایی در کنار کارایی بالا همراه با تجهیزات نمایشگاهی به روز مهم ترین عامل برای حضور موفق و چشمگیر در نمایشگاه است. گروه معماری و دکوراسیون داخلی آرکا با  بیش از ۱۰ سابقه در طراحی و اجرای تخصصی غرفه های نمایشگاهی و داشتن گروه های اجرایی بومی در شهرهای مختلف از جمله : تهران ، مشهد ، اصفهان ، شیراز ، تبریز و کیش افتخار دارد آمادگی خود را جهت همکاری در این بخش اعلام نماید.



بدین منظور گوشه ای از سوابق کاری این گروه به به شرح ذیل اعلام میگردد :

1.      طراحی و اجرای کلیه غرفه های  گروه دینا پارت در نمایشگاه های خودرو تهران- مشهد- تبریز- اصفهان- شیراز- رشت- زاهدان  و... از سال ۹۱ تا کنون

2.      طراحی و اجرای کلیه غرفه های برند طلا و نقره پارسیس ( گروه صنعتی معدنی زرمهر ) در نمایشگاه های طلا و جواهر تهران- مشهد- اصفهان- دوبی- کیش از سال ۹۱ تا کنون

3.      طراحی و اجرای کلیه غرفه های برند لوازم آرایشی بهداشتی Jean Darcel در ایران از سال ۹۱ تا کنون

4.      طراحی و اجرای غرفه های نمایندگی VIKO ترکیه در نمایشگاه برق و الکترونیک مشهد از سال ۹۲ تا کنون

5.      طراحی و اجرای غرفه های شرکت TINACO در نمایشگاه های خودرو مشهد- تهران- رشت و... در سال های ۹۲ و ۹۳

6.      طراحی و استاندارد سازی کلیه غرفه های شرکت کرمان موتور از سال ۸۹ تا ۹۳

7.      طراحی غرفه چانگان موتورز چین (Changan Motors) در نمایشگاه خودرو- سال ۹۳

8.      طراحی غرفه شرکت مدیا موتوروز نمایندگی خودروهای MG  در ایران- سال ۹۲

9.      طراحی و اجرای غرفه شرکت سرم سازی رازی – نمایشگاه دامپروری تهران – سال ۹۴

10. طراحی و اجرای غرفه شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران- نمایشگاه پتروشیمی مشهد- سال ۹۴

11. طراحی و اجرای غرفه شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو- نمایشگاه خودرو مشهد- سال ۹۴

12. طراحی و اجرای غرفه دوبلکس دهکده جهانی آریا به متراژ ۳۰۰ مترمربع- نمایشگاه خودرو مشهد- سال ۹۴

همچنین طراحی و اجرای غرفه شرکت های:

1.      تاپ پلاستیک

2.      برج باران

3.      گروه صنعتی معدنی زرمهر

4.      مجموعه فرهنگی تفریحی کوه سر

5.      سینا شرق

6.      پتروشیمی سهند

7.      محب پلیمرقم

8.      مشعل کاوه

9.      نولان

10. آرتا جوجه سبلان

11. پلاستیک طبرستان

12. حرکت سازان

13. ایندوران

14. عایق کویر یزد

15. شیرآلات شودر

16. شیرآلات رابو

17 شیرآلات نوید

18. لنت پارس

و ...

با متراژ های مختلف از دیگر کارهای انجام شده این گروه می باشد.

Drop us a Message!

Mohtashami 7, Ahmad Abad St., Mashhad
Phone: 05138443640
Fax: 05138443640
Mobile: 09154554005
Email: info@arkadeco.com
Instagram: instagram.com/arka.deco